Víkendové pobyty

Pobyt s polopenzí v Římských lázních

Spa resort Nové Lázně*****, Mariánské Lázně

Celkové hodnocení:

91%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 12):

anonym (9. 6. 2023): 87%

dospělý pár

+ plusy: Dokonalá gastronomie, celkový styl, vstřícnost personálu na recepci, a zejména v restauraci, kde se člověk opravdu cítil jako vážený host.

- mínusy: Čistota bazénů v Římských lázních (chronický mastný film na pásu dlaždic nad hladinou vody). Nevhodné hygienické (chození v plavkách do sauny a páry) a společenské (hlasitý hovor a neustálé telefonáty v klidových zónách) chování ruských návštěvníků v lázeňských provozech i v jídelně (urážlivě ledabylý outfit navzdory jasným doporučením štábu hotelu). Nedostatečný informační komfort ovládání TV. Voděvzdorné šlapky by mohly být součástí vybavení pokojů. Malá lednice, kam se nevejde ani obyčejná 1,5litrová minerálka. K dispozici pouze krátká lžíce na boty.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jan Forejt (24. 1. 2018): 87%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karel H. (8. 12. 2017): 93%

dospělý pár

+ plusy: Moc příjemný pobyt. Pěkné prostředí, chutná strava, příjemný personál. Jel bych znovu.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Matěj Větrovec (9. 10. 2017): 95%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tučný Radim (15. 8. 2017): 93%

mladý pár

+ plusy: Maximální spokojenost s pobytem. Doporučuji tento moc pěkný hotel!

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kateřina Radostová (10. 8. 2017): 87%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jarmila (29. 6. 2017): 92%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Renata (7. 6. 2017): 90%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miroslava Simmová (26. 5. 2017): 88%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (9. 3. 2017): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace