Lázeňské pobyty

Program proti bolesti zad

Lázeňský hotel Terra***superior, Janské Lázně

SM-Systém MUDr. Smíška se opírá o 25 let klinických zkušeností s touto metodou u lidí s bolestmi páteře v bederní, hrudní i krční oblasti a u akutních výhřezů plotének a skolióz. Cvičení podle této metody má také velký význam v prevenci a léčbě poruch velkých kloubů - kyčelních, kolenních, ramenních a nožní klenby. Metoda je využívána též vrcholovými sportovci jako kondiční trénink s cílem zlepšit sportovní výkon a předejít přetížení a degeneraci páteře a velkých kloubů.

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 19):

Věra Pohnerová (26. 6. 2018): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Nedostatečná informovanost o možnostech návštěv výletních a turistických míst v okolí lázní na recepci i nedostatečné značení pro návštěvníky města a lázní ve městě.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr Zágora (25. 6. 2018): 82%

dospělý pár

+ plusy: Celkově lze týdenní pobyt v lázních hodnotit kladně, zvláště bezbariérový přístup, včetně profesionálního přístupu lázeňského personálu a fitness trenéra. Výborný bazén.

- mínusy: Diskutabilní je, že do prostoru hotelu TERRA (a nejen zde) se může bez problému dostat kdokoliv bez jakéhokoliv ověření a bez karty či ověření průkazem hosta. V hotelu bylo volně otevřeno v době úklidu několik dveří pokojů ( klínek držel otevřené dveře, uvnitř nikdo ze servisního personálu ) - bylo by velmi jednoduché cokoliv z pokoje odnést = odcizit bez povšimnutí ! Velmi nízký stupeň bezpečnosti klientů a majetku. Stravování : - celkem chutné, dostatek jídla, OK - zápornou stránkou byla nabídka vody s citronem - místo citronu ale byla k dispozici ochucená šťáva v plastové lahvičce s konzervanty, celodenně ponechané na stole Tato šťáva moc společného s citronem nemá ...

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

František (29. 5. 2018): 100%

senior

+ plusy: všechno

- mínusy: nemám žádnou výtku - k ničemu = perfektní

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr Rudolf (3. 4. 2018): 97%

senior

+ plusy: Klidné prostředí

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef Kaláb (16. 2. 2018): 92%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Aleš Brabec (29. 11. 2017): 90%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eva Seimlová (13. 11. 2017): 93%

mladý pár

+ plusy: Personál hotelu byl velice příjemný a ochotný. Večeře chutné. Pokoje čisté.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel Fedor (23. 9. 2017): 90%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Radka (31. 8. 2017): 100%

jiné

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (9. 8. 2017): 83%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace