Lázeňské pobyty

Lázně na zkoušku

Lázeňský hotel Miramare****, lázně Luhačovice

Objevte kouzlo lázní, relaxujte v péči našich odborníků a vyzkoušejte si blahodárné účinky lázeňských a relaxačních procedur.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 29):

Marie Pešková (1. 6. 2016): 98%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ivana (10. 5. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

senioři z Jihomoravského kraje (14. 4. 2016): 92%

jednotlivec

+ plusy: vstupní zdravotní prohlídka procedůry úklid na pokojích vše pod jednou střechou - stravování, procedury, bazén pěkný pokoj s výhledem na město

- mínusy: jídlo na večeři za týden pobytu 3x odbyté, v čtyřhvězdičkovém lázeňském domě by se něco takového nemělo vyskytovat nepohodlná vana na pokoji - velmi obtížné vystupování i pro nás, zcela mobilní

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ing.Jiří Šubčík (9. 9. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Volný pohyb po areálu hotelu bez zbytečného nahlašování na recepci,dlouhý interval na vydávání jídla v jídelně naproti recepce,abnormálně ochotný obsluhující personál v této jídelně

- mínusy: snad větší nabídka tisku v recepci,v nabídce nápojů v jídelně mi chyběla nabídka nápojů v menším balení např.1/3lpivo apod.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Blažek P. (5. 8. 2015): 90%

jednotlivec

+ plusy: obsluha, strava, procedůry

- mínusy: překvapilo mě, že u hotelu Antoaneta, ketrý je opravdu na vysoké úrovni, se platí zvlášť parkovné, které je na komunikaci, dále by byla vhodná kavárnička. Posezení na terase by bylo daleko příjemněnjší, kdyby byla část zakryta proti sluni a dešti.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Z.Blažková (5. 8. 2015): 88%

jednotlivec

+ plusy: stravování, obsluha personálu

- mínusy: Vila Antoaneta: chybí kavárnička, na terase by bylo vhodné alespoň částečné zastřešení ( déšť, slunce),placené parkování na komunikaci před hotelem.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Božena Bartošíková (10. 3. 2015): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(25. 2. 2015): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

A.Kačíková,L.Němečková (18. 5. 2014): 100%

jednotlivec

+ plusy: S pobytem jsme byly spokojeny, strava výborná, personál vstřícný

- mínusy: malé mínus za horší televizní příjem na pokoji

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Plašílek (13. 1. 2014): 90%

jednotlivec

+ plusy: ubytování čistota okolí

- mínusy: málo českých programů v telce

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace