Pobyty pro seniory

Seniorský minirelax na 5 dní

Hotel Zimní lázně ***, lázně Poděbrady

Pobyt pro seniory v hotelu Zimní lázně na pět dní s polopenzí a procedurami.

Celkové hodnocení:

88%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 93):

anonym (6. 8. 2020): 72%

dospělý pár

+ plusy: Přístup personálu při procedurách v lázních byl velmi příjemný, nelze nic vytknout.

- mínusy: Problémy s výměnou ručníků a osušek na pokoji, zejména nyní při nutnosti zvýšené hygieny. Organizátoři by měli přehodnotit poskytovatele stravy. Kvalita jídla byla podprůměrná až amatérská. Také obsluha v jídelně a neosobní přístup na náladě nepřidala.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eva Kratinova (8. 7. 2020): 100%

jednotlivec

+ plusy: Jezdím k vám už několik let a jsem velice spokojená děkuji

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karel (26. 6. 2020): 95%

senior

+ plusy: Ubytování,prostředí í jídlo.

- mínusy: Masáže pouze 10 minut místo 15 minut.Při vstupu do vany na uhličitou koupel , přiliš horké dno vany.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miluše (13. 10. 2019): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef (11. 9. 2019): 90%

senior

+ plusy: S pobytem jsme byli s manželkou , až na věci,které nemůžete přímo ovlivnit, velice spokojeni.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (22. 7. 2019): 85%

jednotlivec

+ plusy: Ochota personálu v Zimních lázních.S paní uklizečkou jsme se hezky zdravily!

- mínusy: Možná by pro delší zaplacené pobyty mohl být výběr jídel lepší.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (16. 6. 2019): 100%

jednotlivec

+ plusy: vše vč.počasí super

- mínusy: není co psát

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslava (30. 10. 2018): 100%

senior

+ plusy: Zase někdy zopakuji.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lucie (26. 10. 2018): 98%

jednotlivec

+ plusy: Program prodlouženého víkendu byl dobře sestaven, byl dostatečný prostor i pro seznámení se s městem.

- mínusy: Nemám žádné výhrady.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Bohumila Bobková (25. 10. 2018): 82%

senior

+ plusy: milé chování a ochota personálu, k v hotelu Libenský tak personálu v lázních, prostředí samotných Poděbrad

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace