Lázeňské pobyty

Léčebná dovolená

Hotel Francis Palace ****, Františkovy Lázně

Využijte nabídku lázeňského pobytuhotelu Francis Palace ve Františkových Lázních s ubytováním na 7 nocí, polopenzí a 10 léčebnými procedurami.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 37):

Jana (18. 9. 2018): 100%

senior

+ plusy: Vše. Od ubytování, stravování, léčebné procedury, po milý a ochotný personál. Volně přístupný bazén, vířivka a sauny. Možnost zúčastnit se odpoledních výletů pořádaných cestovní kanceláří do blízkého okolí.

- mínusy: Nic, ale přivítala bych možnost volby menších porcí.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef (7. 9. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy: Vše bylo perfektní, od ubytování, stravování, poskytnutí služeb, možnost využití obou bazénů i vstřícnost personálu ve všech úrovních. Hotel jsme vybírali hlavně z důvodu možnosti uschování elektrokol - a nakonec vše předčilo naše očekávání. Určitě se budeme rádi vracet. Děkujeme.

- mínusy: Snad jen na nás příliš měkké matrace a nekvalitní příjem TV - ale to rozhodně nesnížilo naši spokojenost s hotelem.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karel (22. 7. 2018): 100%

senior

+ plusy: Skvělý personál, výborné stravování i služby. Doporučuji.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vladimír (11. 7. 2018): 98%

senior

+ plusy: Klidný, útulný hotel s krásným venkovním i vnitřním bazénem, několika druhy saun a vířivkou. Vše na špičkové úrovni za přijatelné ceny

- mínusy: Není možno si vybrat jakékoli lázeňské procedury. Lékař je víceméně určí sám. Některé jsou pouze za poplatek.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel Vlach Ing (30. 3. 2018): 98%

senior

+ plusy: Pobyt neměl chybu

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Helena Bartošová (7. 2. 2018): 85%

mladý pár

+ plusy: Perfektní ubytování, čisto, milý a ochotný personál.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (9. 1. 2018): 87%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Táňa Jindřichová (25. 11. 2017): 90%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jitka (15. 11. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt jsem dostala jako dárek a byla jsem mile překvapená. Hotel je krásně zrenovován a personál milý a vstřícný. Nemám co bych vytknula.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Naďa (10. 10. 2017): 100%

senior

+ plusy: Byli jsme moc spokojeni a velmi rádi se k Vám budeme vracet.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace