Wellness pobyty

Relaxace ve všedních dnech

Spa Resort Lednice****, Lázně Lednice

Celkové hodnocení:

96%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 90):

anonym (29. 5. 2023): 80%

jednotlivec

+ plusy: Bazén; hydromasazni koupel

- mínusy: Slození jídla

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (21. 4. 2023): 83%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr Navrátil (26. 11. 2022): 100%

dospělý pár

+ plusy: Vše bylo naprosto úžasné, personál a zdravotní personál zaslouží jedničku s hvězdičkou. Ještě jednou moc děkujeme a rádi lázně znovu navštívíme.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Blanka Sekaninová (15. 10. 2022): 100%

dospělý pár

+ plusy: Vše bylo luxusní

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ružena Sochorová (21. 9. 2022): 97%

dospělý pár

+ plusy: Moc hezké prostředí, čisto a příjemný personál. Budeme se určitě rádi vracet.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav (9. 7. 2022): 100%

dospělý pár

+ plusy: vše OK ,nemáme připomínky a tento hotel vřele doporučujeme

- mínusy: 0

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mojmír Ing. Strakoš (4. 7. 2022): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy: Nižší kvalita mužských sprch u jinak pěkného bazénu.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mgr. Jitka Prečanová (14. 6. 2022): 100%

senior

+ plusy: Rodičům se pobyt u vás moc líbil. Pochvalovali si lázeňské služby, neomezený vstup do bazénu s jodovou mořskou vodou, milý, vstřícný a usměvavý personál, klidné a krásné prostředí, dobrou kuchyni. Rádi se k vám zase vrátí!

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaromír (30. 5. 2022): 88%

jednotlivec

+ plusy: Přístup recepční Petry Hrubé, obsluhy v jídelně i personál v balneu. A nejlepší masér Martin!

- mínusy: Úlid pokoje bez ustlání postele a bez umytí umyvadla v koupelně!

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Stanislava Ondráčková (14. 5. 2022): 100%

jednotlivec

+ plusy: Byla jsem velice spokojená s ochotou všech zaměstnanců lázní na recepci , s ošetřovatelským personálem a samozřejmě i v restauraci. Určitě se ještě vrátím na další relaxační pobyt.

- mínusy: Nemám s čím srovnat , byl to můj první pobyt v lázních.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace