Víkendové pobyty

Prodloužený víkend v Lednici

Spa Resort Lednice****, Lázně Lednice

Během víkendového pobytu si vychutnejte například léčivou jodobromovou koupel s přísadou, hydromasážní koupel. Nechte se hýčkat v lázních a zažijte luxusní relaxaci na kterou jen tak nezapomenete.

Celkové hodnocení:

96%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 33):

Lenka (31. 10. 2017): 100%

jiné

+ plusy: Velmi příjemné tři dny.Nejlepší bazén, příjemná teplota vody i atmosféra.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ivana Viktorová (29. 8. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy: Jezdím pravidelně 2x ročně na školení pěstounů právě do Lázní Lednice do hotelu Perla. Věděla jsem, že je zde výborně. Nikdy jsem neměla jedinou negativní zkušenost, a proto jsem objednala pobyt pro své rodiče 75 let. Byli ve Spa Resortu Lednice****, což je vedlejší budova, ale taktéž bylo vše naprosto perfektní.

- mínusy: Nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr Zágora (19. 6. 2017): 87%

dospělý pár

+ plusy: Hezky vybavený pokoj a sociální zařízení ! Výborná strava i obslužný personál .

- mínusy: Mladý masér ze Srí Lanky byl velmi slabý, možná že sbírá zkušenosti, komunikoval pouze v angličtině (ne všichni rozumí ) a v lázních je 4 měsíce, řekl ... masáž zád to byla ale velmi slabá a tedy cenově neodpovídající ! Z hlediska bezpečnosti klientů ( i personálu ) nebylo zajištěno žádné ověření osoby vstupující do lázní, mohl projít kdo chtěl a odnést co chtěl ... mladý recepční ani nezvedl hlavu, aby se podíval kdo přišel a případně pozdravil nebo jakkoliv ověřil příchozího, zda je klientem lázní ... dost velký problém ! Proč neudělat vstup do lázní na klientskou kartu ?? Takto to funguje např. v lázních Libverda. ( omlouvám se, jsem bezpečnostní inženýr ... )

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (11. 6. 2017): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tomáš Dufek (5. 6. 2017): 100%

mladý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(21. 2. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: v den příjezdu přijeli jsme navečer jsme měli už 2 procedury ,ktere jsme prošvihli ,nikdo nás neupozornil. Další den se vyřešilo.Děkujeme

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mirka (14. 2. 2017): 98%

jednotlivec

+ plusy: Čistota, pohodlí, jídlo - vše úžasné!

- mínusy: Asi trošku unavená paní na recepci a mohlo by být trošku delší večerní koupání.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(7. 2. 2017): 98%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(8. 12. 2016): 93%

jednotlivec

+ plusy: Pohoda, klídek

- mínusy: neděle bez procedur

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(30. 11. 2016): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace