- Wellness
- Hotely
- Spa Resort Lednice****, Lázně Lednice
- Dokonalé uvolnění
Relaxační pobyty
Dokonalé uvolnění
Spa Resort Lednice****, Lázně Lednice
Relaxační pobyt na čtyři dny s polopenzí, procedurami a volným vstupem do jodobromového bazénu po celou dobu pobytu.
Celkové hodnocení:
96%
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hodnocení uživatelů (celkem 90):
anonym (29. 5. 2023): 85%
jednotlivec
+ plusy: Bazén; hydromasazni koupel
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (21. 4. 2023): 83%
jednotlivec
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Petr Navrátil (26. 11. 2022): 100%
dospělý pár
+ plusy: Vše bylo naprosto úžasné, personál a zdravotní personál zaslouží jedničku s hvězdičkou. Ještě jednou moc děkujeme a rádi lázně znovu navštívíme.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Blanka Sekaninová (15. 10. 2022): 100%
dospělý pár
+ plusy: Vše bylo luxusní
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Ružena Sochorová (21. 9. 2022): 97%
dospělý pár
+ plusy: Moc hezké prostředí, čisto a příjemný personál. Budeme se určitě rádi vracet.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Jaroslav (9. 7. 2022): 100%
dospělý pár
+ plusy: vše OK ,nemáme připomínky a tento hotel vřele doporučujeme
- mínusy: 0
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Mojmír Ing. Strakoš (4. 7. 2022): 100%
dospělý pár
+ plusy:
- mínusy: Nižší kvalita mužských sprch u jinak pěkného bazénu.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Mgr. Jitka Prečanová (14. 6. 2022): 100%
senior
+ plusy: Rodičům se pobyt u vás moc líbil. Pochvalovali si lázeňské služby, neomezený vstup do bazénu s jodovou mořskou vodou, milý, vstřícný a usměvavý personál, klidné a krásné prostředí, dobrou kuchyni. Rádi se k vám zase vrátí!
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Jaromír (30. 5. 2022): 88%
jednotlivec
+ plusy: Přístup recepční Petry Hrubé, obsluhy v jídelně i personál v balneu. A nejlepší masér Martin!
- mínusy: Úlid pokoje bez ustlání postele a bez umytí umyvadla v koupelně!
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Stanislava Ondráčková (14. 5. 2022): 100%
jednotlivec
+ plusy: Byla jsem velice spokojená s ochotou všech zaměstnanců lázní na recepci , s ošetřovatelským personálem a samozřejmě i v restauraci. Určitě se ještě vrátím na další relaxační pobyt.
- mínusy: Nemám s čím srovnat , byl to můj první pobyt v lázních.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost