Lázeňské pobyty

Lázeňský koktejl

ParkHotel Kašperské Hory****, Šumavské lázně

Lázeňský pobyt zahrnuje ubytování na 5 nocí s polopenzí a obsáhlým programem. 

Celkové hodnocení:

95%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 15):

Jiří Nedbal (12. 8. 2016): 98%

jednotlivec

+ plusy: Lázeňský personál, profesionalita masérky, relaxace v jeskyni, stravovací služby

- mínusy: Na pokoji by mělo být ještě křeslo, nebo druhá židle, jednotné vyšší ceny nápojů

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vlado (21. 6. 2016): 93%

jednotlivec

+ plusy: Pohoda a klid,krásné šumavské prostředí.Super bylinné procedury v balneo provozu.Stravování v hotelu perfektní.Bezva dovolená-lázeňský pobyt.

- mínusy: WC mísa velmi nízko od podlahy - pro děti ne pro seniory.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(11. 5. 2016): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Rozvrh hodin na procedury.Přes poledne nevhodné,nelze naplánovat žádný delší výlet.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

BF (11. 4. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Výborné relaxační procedury. Skvělá informovanost o ostatních možnostech v okolí.

- mínusy: Není co vytknout.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jarka (21. 10. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Pěkné prostředí, milý a ochotný personál, výborná kuchyně. V hotelu jsem ztratila zlatý přívěšek. Druhý den byl odevzdán personálem na recepci. Ještě jednou velký dík!

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaromír popelka (7. 10. 2015): 97%

jednotlivec

+ plusy: Příjemný a ochotný personál, hezké prostředí, velký rozsah poskytovaných wellness služeb

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ivana Žitková (22. 9. 2015): 97%

jednotlivec

+ plusy: Příjemný, ochotný personál, vhodně zvolený balíček služeb na velice dobré úrovni, pobyt vřele doporučuji.

- mínusy: při ubytování standard je pohyb v zadní části pokoje ztížen šikmou střechou, což je však stavební problém, nikoli provozní.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel Drnovec (14. 9. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Se vším jsme byli spokojeni, to vidíte z našeho hodnocení.

- mínusy: 0

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(7. 9. 2015): 77%

jednotlivec

+ plusy: stravování

- mínusy: služby

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Chalupovi (13. 7. 2015): 80%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace