Wellness pobyty

Dny pro krásu

Lázeňský dům Perla***superior, Lázně Lednice

Každá ženy by měla jednou za čas vypnout, zapomenout na každodenní strasti a udělat pro sebe něco hezkého. Nechte se hýčkat a rozmazlovat profesionály z Lázeňského domu Perla.

Celkové hodnocení:

91%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 34):

Pék Ladislav Ing. (1. 6. 2016): 93%

jednotlivec

+ plusy: Po celou dobu našeho pobytu se nevyskytl žádný problém. Dobře časově zorganizované procedury dle našeho požadavku aby byly sladěny časově s manželkou abychom ve volných chvílích mohli využít společné procházky po Lednici a okolí.

- mínusy: Mohl by mít hotel možná i svoji půjčovnu kol i když při věkovém průměru, který jsme v hotelu kolem sebe viděli tak by asi o kola zájem moc nebyl. Na pokojích by mohl být TV s větší úhlopříčkou, tyto malinké, téměř jako počítačové obrazovky jsou nevhodné. Vířivka je sice perfektní, ale mohla by být např. při delších pobytech, cca týdenních alespoň 2x zdarma. Úklid pokojů alespoň částečný by mohl být alespoň 1x za 2-3 dny a nikoliv až na vyžádání. Jinak za příjemný pobyt s manželkou děkujeme. Ať se vám daří.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pánková (6. 5. 2016): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: špatný výběr večeří - málo možností

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(17. 3. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (26. 8. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Wolfová (17. 8. 2015): 93%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt velmi příjemný, personál a obsluha vše milé.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Smetana Miloš (16. 8. 2015): 93%

jednotlivec

+ plusy: Služby v lázních.

- mínusy: Není klimatizace na pokoji.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Oldřich Bohata (6. 6. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

marzinová eva (20. 9. 2014): 93%

jednotlivec

+ plusy: Kladně bych hodnotila čistotu , procedury .Snídani byly velmi dobré.

- mínusy: Lázně při silnici , dávno tam mohl vyrůst ozdobný živý plot. Na verandě si připadáte jako u dálnice. Předkrmy při večeři byly většinou nevhodně zvoleny , možná by byla vhodná polévka , ale to záleží zase na cenovém rozpočtu.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

F.Pásek (30. 6. 2014): 93%

jednotlivec

+ plusy: bez připomínek

- mínusy: velmi měkké matrace

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Libuše (19. 6. 2014): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velice ochotný personál hotelu.Děkujeme všem co se o nás během pobytu starali.Odjížděli jsme velice odpočatí a plní energie.Všem,kteří se nemohou rozhodnout kam mají vyrazit za odpočinkem tento pobyt mohu jen doporučit.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace