Lázeňské pobyty

Bohdanečská rekondiční kúra

Pavilon Veselý***, Lázně Bohdaneč

Odborný lékař může upravit skladbu procedur nejen na základě Vašich požadavků, ale i s ohledem na dosažení optimálních výsledků léčby.

Celkové hodnocení:

90%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 22):

(20. 1. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy: Nejvíce z celého pobytu jsem byla spokojena s celkovou masáží. Pan masér je velice šikovný, ochotný, pečlivý a milý. Byla jsem s jeho prací nadmíru spokojena.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana Pluhařová (10. 4. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Dobrý den,myslím že jsme neměli vůbec důvod na něco si stěžovat.byli jsme spokojeni úplně se vším i počasí nám přálo,jen jsme u vás strávili jen 3dny.Příště určitě přijedeme na víc dní.Přejeme Vám jen samé spokojené návštěvníky. Manželé Pluhařovi

- mínusy: nemáme námitky

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(27. 5. 2015): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Geislerová (1. 12. 2014): 53%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (27. 11. 2014): 82%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(10. 2. 2014): 78%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Dobry den,byla jsem zaskocena když jsem videla kurarnu před vchodem do lazni.Nic proti,kazdy at si uziva jak chce, ale myslim si ze pro spokojenost pobytu mel by mit každý soukromi nejaky koutek se tam urcite najde.Nekdo si da kavu,vinko tak proc je takhle vyhazovat na ulici!!!!Jezdi k vam mladi lide se odreagovat,ale nevim jestli mohu doporucit!!!Vzdyt se da seznámit a pohovorit u ceho koliv!!!!Hezky den preji. c

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Judita (19. 12. 2013): 95%

jednotlivec

+ plusy: ubytování strava personál procedury

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Judita (19. 12. 2013): 95%

jednotlivec

+ plusy: ubytování strava personál procedury

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Boštíkovi (8. 12. 2013): 100%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt splnil naše očekávání. Vřele doporučíme všem známým.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karas (17. 11. 2013): 93%

jednotlivec

+ plusy: procedury jsou opravdu parádní vše je na hotelu ok.

- mínusy: není co vytknout

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace