Lázeňské pobyty

Zdravé srdce

Moravan ***+, Teplice nad Bečvou

Program zahrnuje lékařská vyšetření a lékařem individuálně sestavený léčebný plán se třemi léčebnými procedurami. Lázeňský pobyt je určen pro osoby trpící onemocněním kardiovaskulárního aparátu a pro zdravé s rizikovými faktory.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 88):

Bedřich a manželka Květa Přívětivý (12. 8. 2018): 93%

senior

+ plusy: Pohodlí jsem si zkomplikoval sám, protože jsem neuvedl v objednávce manželčinu invalitidu. Na příjmu mi paní vyšla vstříc, takže se věc vyřešila. Těžko je hodnotit tak krátkodobý pobyt. Vyjádřil jsem spokojenost hvězdičkami.Kladně je možno hodnotit ochotu personálu

- mínusy: 0

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jiřina (6. 8. 2018): 100%

senior

+ plusy: Velmi ochotný a vstřícný personál celého lázeňského domu. Strava nadmíru pestrá a kvalitní. Krásný interiér i exteriér sanatoria. Pobyt rozhodně zopakuji a všem dalším vřele doporučuji.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marta Labojová (26. 7. 2018): 87%

jednotlivec

+ plusy: Příjemný personál.

- mínusy: Za minulého vedení jsme každým rokem pobývali v Moravanu s malým pejskem, nyní psi nesmí do objektů lázní, proto i náš pobyt je tímto velmi krátký a pro nás složitý. Nebezpečné, neupravené stezky směrem k Bečvě!!!

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

František (22. 5. 2018): 100%

senior

+ plusy: Pobyt byl určen pro moji manželku ,byla moc spokojená. Opravdu není co vytknout. Děkuji

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (18. 5. 2018): 97%

jednotlivec

+ plusy: Byl jsem velice spokojen. Krásné prostředí a dobře stravování.

- mínusy: Poměrně narocna cesta od řeky Bečvy,bylo nutno překonat 198 schodů.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (20. 2. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Roman Zikmund (14. 2. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy: Výborná spolupráce se službou rezervačního portálu, ochotný a vstřícný hotelový personál.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef Tomášek (31. 1. 2018): 100%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana Neubauerová (23. 1. 2018): 97%

senior

+ plusy: Celkově velmi vstřícný přístup celého personálu hotelu, pestrá, kvalitní strava, procedury na velmi dobré úrovni.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Bundova Tereza (30. 12. 2017): 98%

dospělý pár

+ plusy: Jezdime k vam jiz nekolik let a lazne i personal jsou na dobre urovni.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace