Lázeňské pobyty

Léčba pohybového aparátu

Lázeňský dům Moravan ***+, Teplice nad Bečvou

Lázeňský pobyt, který uleví od bolesti a problémů s klouby, využívá příznivých účinků přírodního léčebného zdroje minerální vody s vysokým obsahem oxidu uhličitého a ve vhodné kombinaci s ostatními léčebnými procedurami působí blahodárně na celé tělo.

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 97):

Věra Zavadilová Zavadil (14. 1. 2019): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Alena Štorková (14. 1. 2019): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (10. 1. 2019): 83%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Bohuslava Koblihová (16. 11. 2018): 100%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (16. 11. 2018): 97%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marcela (8. 11. 2018): 82%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kateřina Samohrdová (29. 10. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Martina (29. 9. 2018): 98%

jednotlivec

+ plusy: Byli jsme s manželem nadmíru spokojeni.Tento pobyt bysme znovu absolvovali,jenže máme děti a je trochu problém s hlídáním.Personál moc příjemný,skvělé jídlo,procedury ve stejné budově,takže pro nás pohodlí a vše po ruce.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Martina Janů (26. 9. 2018): 100%

senior

+ plusy: Dobrý den! Děkujeme za krásný víkendový lázenský pobyt v Hotelu Moravan. Byli jsme nadmíru spokojení.Skvělé jídlo,příjemný personál,všude na procedury jsme chodili jen v županech,byli totiž ve stejné budově, Jen recepční po nás při nástupu požadovala wouchour.Děkuji ,Janů

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Bedřich a manželka Květa Přívětivý (12. 8. 2018): 93%

senior

+ plusy: Pohodlí jsem si zkomplikoval sám, protože jsem neuvedl v objednávce manželčinu invalitidu. Na příjmu mi paní vyšla vstříc, takže se věc vyřešila. Těžko je hodnotit tak krátkodobý pobyt. Vyjádřil jsem spokojenost hvězdičkami.Kladně je možno hodnotit ochotu personálu

- mínusy: 0

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace