Lázeňské pobyty

Léčebný slatinný týden

Lázně Mšené, Mšené

Jste unavení, vyčerpaní a potřebujete si spravit náladu? Neváhejte a přijeďte do Lázní Mšené!

Celkové hodnocení:

91%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 91):

Jana (22. 11. 2017): 90%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (7. 11. 2017): 50%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav Chaloupka (16. 10. 2017): 87%

dospělý pár

+ plusy: Klid, pohoda , prostředí, vyrovnanost úrovně všech druhů služeb - nic nebylo vyloženě špičkové a ani podprůměrné. Za posledních 12 let jsme absolvovali 14 krátkodobých obdobných pobytů ve 14-ti lázeňských zařízeních, k Vám se hodláme v předjaří vrátit.

- mínusy: Hnidopich by určitě našel nějaké drobnosti, jsem nad věcí - ta pohoda a klid personálu se přenese i na obyčejné klienty jako jsme byli my.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (3. 10. 2017): 83%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miloslava Holubová (25. 9. 2017): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav (19. 9. 2017): 97%

senior

+ plusy: Ve Vašm zařízení jsem byl s manželkou již popáté. S potěšením jsme konstatovali, že úroveň procedur je stále na vysoké úrovni včetně stravování. Ubytování na Kyselce je rovněž na dobré úrovni. Způsob rezervace pobytu včetně plateb perfektní.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Věra Ondráčková (28. 8. 2017): 88%

senior

+ plusy: Velice příjemné a klidné prostředí malých lázní, procedury na velmi dobré úrovni. Výborné snídaně formou švédských stolů.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana (23. 8. 2017): 87%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana (6. 7. 2017): 97%

dospělý pár

+ plusy: Ubytování bylo výborné. Měla jsem možnost ubytování ve dvou objektech. Personál na recepci, ubytování, procedurách a v jídelně je velice příjemný o ochotný.

- mínusy: Obsluha v kavárně trochu vázne. Uvítali bychom i při večeřích možnost dát si teplý nápoj- čaj, jako tomu je při snídaních. Při pobytech z jara a na podzim by to bylo milé.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Markéta (20. 6. 2017): 97%

dospělý pár

+ plusy: harmonogram dokonalý, služby báječné, personál velice příjemný, okolí lázní hezké, málo lidí - což je občas potřeba - ideální RELAX :) bezvadný zážitek - jistě se vrátíme..

- mínusy: nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace