Lázeňské pobyty

Malý léčebný pobyt v hotelu Praha

Lázeňský hotel Praha***, Teplice nad Bečvou

Osmidenní lázeňský pobyt s plnou penzí a procedurami za příznivou cenu v krásném hotelu Praha***.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 27):

anonym (9. 10. 2019): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vladimír (27. 9. 2019): 83%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

olga Berankova (27. 9. 2019): 92%

jednotlivec

+ plusy: pokoj byl pekny, obsluha dobra

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miloslava Pernicova (17. 9. 2019): 100%

senior

+ plusy: Hezký večer ,vašemu kolektivu.Byla jsem velice spokojena , dá se říct se vším. Hotel perfektně čistý ,ochotný personál předat dříve pokoj , než bylo ujednáno. Pravidelně se uklízelo, snídaně dobré ,dostatečný výběr.Personál vždy ochotný .Už jsem začala doručovat hotel Praha svým známým .Těší mě , že Vás zajímá náš názor .Svoji spokojenost jsem také vyjádřila v lázenském domě Janáček .Moje pochvala patří také Vaší práci , kterou pro nás klienty děláte .Děkuji.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Libuše Bártová (24. 7. 2019): 100%

senior

+ plusy: Pobyt se nám velice libil.Byli jsme s partnerem velmi spokojeni a myslim,že si ho v přistim roce zopakujeme. Bydlení v Praze nemělo chybu,rovněž procedury byly příjemné,personál ochotný.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana (4. 6. 2019): 100%

senior

+ plusy: Byla jsem s kolegyni v Hotelu Praha a byla jsem velmi mile překvapená s ubytováním,nové,prostorné a čisté,denně výměna ručníků,stravování nemělo chybu,být tam celý měsíc tak by jsme se domů vrátily jako otylky.Procedury,které jsme měli,spokojenost. Hana a Jana Východoč.kraj

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miroslava (8. 5. 2019): 87%

senior

+ plusy: prostředí, klid

- mínusy: Stísněné prostory u snídaně, malý výběr jídel u snídaně

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav (18. 4. 2019): 90%

senior

+ plusy: Vybavení hotelu, odbornost léčeného personálu

- mínusy: Docházení na stravu i procedury

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavla (16. 4. 2019): 100%

jednotlivec

+ plusy: Vše v naprostem pořádku, nadherné ubytování za rozumnou cenu. Vstřícný personál. Jidlo chutné, velké porce, které nešlo sníst. Dekujeme a rady se budeme vracet.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jiřina (26. 10. 2018): 100%

senior

+ plusy: Velká spokojenost.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace