Lázeňské pobyty

Lázeňská kúra

Lázeňský hotel Jirásek***, Konstantinovy Lázně

Odpočiňte si a načerpejte nové síly v Lázeňském hotelu Jirásek v Konstantinových LázníchLázeňský pobyt sleduje primárně léčebný účel, ale má i preventivně zdravotní charakter. Lázeňský pobyt je zaměřen na obnovu fyzických a psychických sil. Konstantinovy Lázně se na Vás těší.

Celkové hodnocení:

94%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 55):

vlasta (13. 9. 2018): 97%

jednotlivec

+ plusy: Jsem nadmíru spokojená, děkuji.Zcela určitě příště zase využiji vaší nabídky.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miloslava vanásková (10. 7. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy: náš pobyt na seniorském týdenní se líbil,pokoje čisté,moc příjemný bazen,co se týče personálu příjemný a ochotný.Rádi Vás opět navštívíme.

- mínusy: Pouze kvalita jídla hlavně u večeří nebyla dobrá, některé jídla velmi malé porce.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (28. 6. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy: Klid, pohodlí, fajn personál, uklizené, posekané parky, lázničky jak vymalované.....Přesně to jsem očekávala. Děkuji

- mínusy: nevím

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel (10. 4. 2018): 80%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jitka Cimpová (6. 4. 2018): 100%

senior

+ plusy: Byli jsme velmi spokojeni .

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavla Marešová (10. 3. 2018): 97%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Daniel Cipra (17. 2. 2018): 100%

mladý pár

+ plusy: Volný přístup do bazénu. Chutné jídlo.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Martin (7. 2. 2018): 90%

senior

+ plusy:

- mínusy: vzhledem k weekendovému wellness pobytu byly procedury načasovány příliš brzo bez možnosti domluvy na časování v lázních, vzhledem k malému počtu hostů se nám zdá rozdělení směn při stravování poněkud "mimo mísu ", pokoje již něco ´pamatují- vrzajíci podlaha, závěsy na oknech propouštěly v noci světlo zvenčí

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jitka Charvátová (30. 1. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy: Jídlo Ochota personálu Čistota

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (15. 1. 2018): 55%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace