Wellness pobyty

Karlovarská siesta

Lázeňský dům Čapek ***+, Karlovy Vary

Balíček Karlovarská siesta nabízí ubytování, polopenzi, 4 procedury, vstupní lékařskou prohlídku, pitnou kúru a 2 dárky.

Celkové hodnocení:

87%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 12):

Sýkora (27. 6. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Celková spokojenost

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Čermáková Helena (13. 8. 2014): 80%

jednotlivec

+ plusy: Balneo služby, výborná kuchyně a nejmilejší a nejvtřícnější personál v jídelně.

- mínusy: Fyzioterapeutka u podvodní masáže, velice nepříjemná starší paní, bez vstřícnosti, strohá až arogantní. Kazí dojem z poskytovaných ostatních služeb, kde vše bylo skvělé. Pohodlí - v dubnu jsem si zarezervovala pokoj v Mánesu II. a požadovala jsem pokoj s balkónem. Písemně mi bylo potvrzeno, že pro mě bude připraven. Po vstupu do pokoje jsem zjistila, že balkón nemá a jako slíbenou kompenzaci (když jsem na to šla recepci upozornit), která mi byla přislíbena ....jsem měla pokoj u výtahu, který mě rušil dlouho do noci a časně ráno.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Prachař (11. 1. 2014): 85%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Volek (19. 10. 2013): 83%

jednotlivec

+ plusy: Dobrý hotel s příjemný personálem.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Bronislav Hybský (21. 8. 2013): 80%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt byl v pořádku.

- mínusy: Nic mě nenapadá.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Miloslava (12. 8. 2013): 88%

jednotlivec

+ plusy: Hotel je umístěn na klidném místě. Je to kousek do centra. Služby byly v pořádku, personál milý. Hotel doporučím známým.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mára (5. 7. 2013): 87%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt splnil očekávání, služby byly v pořádku, nemám žádné připomínky.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Rosťa (29. 6. 2013): 82%

jednotlivec

+ plusy: Pobyt mě nezklamal, cena odpovídá kvalitě služeb.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marcela (27. 6. 2013): 90%

jednotlivec

+ plusy: poloha kousek od centra krásné pokoje ochota zaměstnanců čistota

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Amálie (29. 3. 2013): 83%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace