Wellness pobyty

Slatinický wellness

Lázeňský dům Balnea****, Lázně Slatinice

Relaxace, odpočinek a voňavé procedury vás budou provázet celým pobytem. Přijeďte na pár dní do lázní a zapomenete na starosti všedních dní. Necháte o sebe pečovat profesionály a během lenošení ještě uděláte něco pro své zdraví.

Celkové hodnocení:

89%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 10):

anonym (8. 2. 2016): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Stravování Množství stravy dostatečné. Kvalita nikoliv. Maso (panenka) tvrdé. V jídelníčku uváděná "Zeleninová obloha" hrozná - spočívala v hrsti rukoly+1 cherry rajče nerozkrojené, a to opakovaně!

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kršjakovi (30. 8. 2015): 90%

jednotlivec

+ plusy: Ubytování, procedury, přístup sester při procedurách - velká spokojenost.

- mínusy: Ventilace v chodbě třetího patra by se mohla zkvalitnit.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vičíková Jana (26. 7. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef Skřivánek (1. 7. 2015): 87%

jednotlivec

+ plusy: ubytování na velmi dobré úrovni, vybavení pokoje rovněž. Personál lázní i restaurace byl milý a vstřícný. S léčebnými procedurami jsme byli spokojeni Několikrát jsme potřebovali upravit čas procedur, nikdy to nebyl problém. Společné prostory čisté a útulné.

- mínusy: měli jsme pouze polopenzi, nemohu tedy hodnotit obědy. Večeře však byly v průměru velmi slabé. Hodnotil bych je většinou jako slabší závodní kuchyni. Například "kuře marengo" to byla nepovedená parodie na kuře marengo. Doporučil bych kuchaři, aby si přečetl několik receptů, jak se má kuře marengo připravovat, a nenechat se unášet vlastními kreacemi, výsledek je pak opravdu žalostný. Úklid na pokoji probíhal pouze tak, že se vysypaly odpadkové koše, a pokud bylo třeba, doplnil se toaletní papír, příp. vyměnili ručníky. Úklid podlahy neprobíhal vůbec.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hanele (2. 6. 2015): 92%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Barták Jindřich (17. 10. 2014): 90%

jednotlivec

+ plusy: 1/možnost procedury bez vycházení na venkovní lokalitu 2/perfektní vybavení pokojů a manipulace v nich 3/parkování v místě 4/možnost dokoupení obědů v případě polopenze ve vaší restauraci

- mínusy: Vzhledem k tomu, že jsem před dvěma roky byl na podobné akci v Hanačce, kde se sice docházelo na procedury,ale v závěru byly opět pod jednou střechou. Projel jsem více lázní, ale mohu jen konstatovat, že snídaně je opravdu velmi sortimentě chudá a večeře je opravdu lehčího rázu. Největším nešvarem, který se u Vás vleče již velmi dlouho, je nízká teplota v bazénu a výmluvy na hygienika, jsou při nejmenším zavádějící. Starší lidé nemohou používat tak studenou vodu, se kterou jsem se v žádných lázních nesetkal. Pro Vás je plus v tom, že vzhledem k nízké teplotě zůstane bazén čistý, ale tato pokazí a odradí další zájemce. Ještě jednu věc bych chtěl znovu připomenout. Již při minulé návštěvě jsem poukazoval na to, že všade v okolí Prostějova jsou mnohonásobné upoutávky na prohlídku v nedalekém Kosířově, ale aby zde byla zmínka o lázních ani náhodou. Toto je další minus pro Vás. Lidé, kteří k Vám jedou po prvé, mají dojem, že jsou v oblasti, kde lišky dávají dobrou noc. Pokud s mým názorem nesouhlasíte, podotýkám, že mé připomínky jsou pro dobro věci. Pokud se dozvím, že dlouhodobý nešvar z teplotou bazénu je odstraněn, rád zase přijedu. S pozdravem Barták Jindřich

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Kašpárková Ludmila (21. 9. 2014): 90%

jednotlivec

+ plusy: Čisťoučké a pohodlné bydlení, kvalitní ložní soupravy, pohodlné matrace, bohatý polštář. Televize v HD rozlišení. Balkon.S bydlením jsme byli velmi spokojeni.

- mínusy: Časování procedur manželských párů na rekreačním pobytu bych si představovala více sladěné, abychom nemuseli pořád jeden na druhého čekat. Bazén půl hodiny před večeří není dobrá volba. Poslední procedůra v den odjezdu v 9 hodin, když do 9.30 musím opustit pokoj. Neměli jsme tušení, že v hotelu lze i obědvat, mysleli jsme, že obědy jsou jen pro hosty s plnou penzí. Servírky málo nabízí. Neštěžuji si, ale jistě by to zvedlo jejich tržby.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pětvalský (23. 8. 2014): 80%

jednotlivec

+ plusy: čistota prostředí okolí ubytování

- mínusy: špatně volené zony v okolí bazénu pro pohyb bez obuví,podlaha nebyla dostatečně čistá ,studený bazén, nevhodné uspořádání stolu v jídelně

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Guya (17. 8. 2014): 87%

jednotlivec

+ plusy: - příjemné prostředí, prostorné pokoje

- mínusy: - nedostatečný výběr, pokud se přišlo na snídani později (např. z důvodu procedury)

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(15. 8. 2014): 85%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace