Wellness pobyty

Lázně na zkoušku

Hotel Polonia***, Mariánské Lázně

Je pro Vás připravena omlazující lázeňská procedura v Mariánských Lázních - suchá uhličitá koupel, zbavíte se stresu při relaxaci v solné jeskyni a masáž Vám uvolní ztuhlé svaly.

Celkové hodnocení:

88%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 61):

Anna (2. 10. 2018): 62%

dospělý pár

+ plusy: Poloha hotelu.Ubytování i když zařízení hotelu je "retro". Možnost mít sebou pejska. Parkování ve dvoře.Výhled do parku.Ochotné recepční..Milá paní masérka.

- mínusy: Jídlo, kromě snídaní, bylo strašné! Neochota některých číšníků.Špatná úroveň procedur. Masér podle mě rychlokvaška. Hotel celkově působí dojmem, že se zde zastavíl čas! Již nikdy více!

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (10. 8. 2018): 48%

jednotlivec

+ plusy: Líbilo se mi, že hotel leží v blízkosti parku a centra a že je v hotelu klid.Ochotný personál a chyběla mi na pokoji lednice.

- mínusy: Pokoj je poměrně dost zastarale zařízený vzhledem k tomu, že hotel má tři hvězdičky. Wellness služby byly velmi slabé.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (5. 7. 2018): 62%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (20. 6. 2018): 55%

senior

+ plusy: Výborná je poloha hotelu v centru.

- mínusy: Byly rezervy v kvalitě jídel i čistotě nádobí.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav (22. 4. 2018): 100%

senior

+ plusy: Byli jsme spokojeni vše bylo na úrovni děkujeme zvažujeme podzimní zopakování.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Renáta (20. 4. 2018): 93%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslava Stojčetović (19. 4. 2018): 100%

senior

+ plusy: Pobyt v tomto hotelu jsem objednávala jako dárek pro svoji maminku a babičku. Lepší jsem vybrat nemohla. Obě přijely nadšené a spokojené. Služby hotelu jedním slovem: dokonalé. Při příjezdu je přivítal pan ředitel, což v českých poměrech je velmi ojedinělé. Po celou dobu pobytu skvělý, profesionální přístup personálu, čistota na pokoji samozřejmostí, jídlo úžasné. Moc děkujeme a rádi se k vám vrátíme.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Emilie (15. 3. 2018): 87%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Daniela Frýdlová (13. 2. 2018): 82%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana Beranová (8. 12. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy: ,že pan ředitel při příjezdu hostů, přišel v jídelně za každým osobně a seznámil ho se všemi náležitostmi.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace