Wellness pobyty

Lázně na zkoušku

Hotel Polonia***, Mariánské Lázně

Je pro Vás připravena omlazující lázeňská procedura v Mariánských Lázních - suchá uhličitá koupel, zbavíte se stresu při relaxaci v solné jeskyni a masáž Vám uvolní ztuhlé svaly.

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 39):

Zdeněk Fruhauf (31. 8. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: se všemi službami jsme byli nadmíru spokojeni. Fruhaufovi Praha

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karlos (24. 7. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: všechny služby byly na 100%

- mínusy: občas delší doba čekání na jídlo číšníka Jindřicha, jídlo bylo jinak super

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Semrádová (12. 6. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Byla velmi spokojena, nemá výhrady a dárkový pobyt ji potěšil.

- mínusy: Pro seniory horší cenová dostupnost, ale s tím zřejmě nic nenaděláte. Děkuji za zprostředkování pobytu, pěkný den.Zemanová

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ladislav Čebiš (3. 6. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Celkový pobyt naurovni ,personál vstřícný,jídlo dobré a dost, hlavně klid krásný výhled do parku /do zeleně/,kousek ke kolonádě- zpívající fontáně.

- mínusy: Absolvoval jsem pobyt s maželkou,oba jsme už vletech.Moc jsme byli spokojeni. Jen snad dole kavárna neni pro nás/hodně draho/.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana Kubáčková (14. 4. 2016): 97%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Luboš Basák (10. 3. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Přístup a jednání personálu hotelu Polonia

- mínusy: Žádné

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Mgr.Zdeňka Nováková (5. 2. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Přístup ředitele hotelu,poněvadž nás bylo jen 9,mohli jsme si vybrat individuálně oběd i večeři,rovněž snídaně.Výborný byl balíček procedur,zvlášť je třeba pochvãlít paní maserku.Rovněž práce recepce byla příkladná,doporučila bych zopakovat na podzim opět výhodu bezpriplatkoveho pobytu pro jednoho účastníka,mnoho seniorů žije dnes již bez partnera a těžko ubytovat na týden neznámé si osoby,prostě pobyt neměl chybu,řada si ho z opakují!

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eliška Vovsová (14. 9. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Maximální spokojenost.Jídlo velmi chutné a vydatné,ubytování velmi pěkné,čisté.Ochotný personál.Pozorný schopný ředitel.Krásný pobyt.Děkuji,určitě ještě přijedu ......

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hušek Čestmír (13. 5. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Naprostá spokojenost, nelze nic vytknout. Dokonce i počasí bylo výborné.V tomto hotelu jsem byl již několikrát a rád se sem vracím i s manželkou.Mohu jen vřele doporučit.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana Vyhnalíková (9. 3. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Úžasný pobyt. Klid, péče, zejména se mi líbí poměrně volná stravovací doba. Rozhodně jeden z nejlepších pobytů, které jsem kdy absolvovala. Personál vynikající, léčebné procedury jsou v takovém prostředí účinné. Ráda bych si to dopřála opět.

- mínusy: O žádných nevím.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace