Last minute

Pivní lázeň BBB s ubytováním

Hotel Dvořák ****, Tábor

Pivo nejen dobře chutná, ale dokáže také dokonale uvolnit tělo i mysl. Během dvouhodinové procedury se zbavíte stresu, potěšíte své tělo a navíc i chuťové buňky. Přijeďte se přesvědčit a objevte kouzlo originálních pivních lázní!

Celkové hodnocení:

92%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 33):

Petr (2. 11. 2016): 82%

jednotlivec

+ plusy: výborné kulinářské speciality a velmi ochotný personál v restauraci

- mínusy: sauna má na podlaze dlaždice, takže nohy hoří, jen 4 lehátka v odpočívárně a všechna rozbitá...v pivních lázních hluk a 2 osoby v jedné kádi, nešly natáhnou nohy, wellness nestál za nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(7. 9. 2016): 90%

jednotlivec

+ plusy: Hotel v centru města, milý a ochotný personál

- mínusy: zastaralé na můj vkus, restaurace vzhedově hodně zvláštní

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tomáš (11. 8. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velice příjemné prostředí, strategicky dobře umístěný hotel, velice příjemný personál, nebyl problém s bezlepkovým pečivem k snídani i bez předchozího požadavku. Rádi se sem opět vrátíme.

- mínusy: Nedostupné Wifi na pokoji, funguje pouze v lobby baru

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(16. 6. 2016): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Olga D. (14. 9. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Krásné prostředí, příjemný interiér, perfektně čisto na pokoji, vždy ochotný personál,chutná strava, výhodné parkování přímo v areálu hotelu a v neposlední řadě velmi výhodné položení hotelu v centru veškerého dění. Vřele doporučuji navštívit hotel Dvořák :-).

- mínusy: Není téměř nic, co by se hotelu Dvořák dalo vytknout. Snad jedině drobnost, která by se nejspíše měla dát vyřešit. A to je, že na pokoji v TV nebyly naladěny základní programy (ČT1, Prima, ČT24,...)a ani po žádosti o doladění se technikovi problém nepodařilo odstranit.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marie Procházková (29. 7. 2015): 95%

jednotlivec

+ plusy: Služby v hotelu byly skvělé 3 - chodové menu bylo vynikající

- mínusy: žádné

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ivka (6. 5. 2015): 78%

jednotlivec

+ plusy: Bezkonkurenční jídlo, ubytování,personál,pivní lázeň.

- mínusy: Sauna málo vyhřívaná.V sauně nebyla rohož,ale pouze dlažba!Zůstávaly kliky v ruce.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Eva a Jitka (26. 2. 2015): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velmi krásný hotel s kvalitními službami. Moc jsme si to užily.

- mínusy: Dost drahá, i když výborná, restaurace. Bohužel v nejbližším okolí není nic levnějšího.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Pavel Kovář (2. 7. 2014): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: bohužel paní kosmetička nebyla k dispozici.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lenka Dvořáková (7. 5. 2014): 100%

jednotlivec

+ plusy: kuchyně skvělá

- mínusy: snídaně! Švédské stoly nebyly již v 9:30 doplněny a nebylo téměř co vybrat - krom marmelády a lupínků. Obsluhu jsme poprosili alespoň o doplnění pečiva a chleba. Na tak dobrý hotel to byla doslova ostuda. Vzhledem k tomu, že ve všem ostatním byl pobyt prvotřídní, beru tento nedostatek jako zbytečný a nedůstojný.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace