Relaxační pobyty

Relax léčení

Hotel Cristal Palace****, Mariánské Lázně

Šestidenní relaxační pobyt v hotelu Cristal Palace se spoustou procedur a volným vstupem do bazénu a wellness.

Celkové hodnocení:

86%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 6):

anonym (3. 10. 2017): 95%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lenka (14. 3. 2017): 93%

jednotlivec

+ plusy: Hotel se nachází na perfektním místě přímo v centru Mariánských Lázní. Velmi kladně hodnotím přístup personálu, který se nám ochotně věnoval. Hotel je čistý a nabízí velké množství wellness programů.

- mínusy: U čtyřhvězdičkového hotelu bychom očekávali větší pestrost v nabídce bufetu (snídaně/ večeře).

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lenka (25. 1. 2017): 97%

jednotlivec

+ plusy: Svoboda v jídle, ve vstupu do bazénu či sauny, podzemní garáž.

- mínusy: Ve čtyřhvězdičkovém hotelu by člověk očekával větší výběr jídla.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

J. Konášová (9. 12. 2015): 57%

jednotlivec

+ plusy: Krásný hotel, ideálně zařízený, s bazémen, saunou, wellness službami, masáže ideální a skvělé

- mínusy: Nepříjemný personál při stravování, nepozdraví, ani neodpoví na pozdrav, stolování jako za socialismu – jen u velkých stolů s neznámými lidmi a tam, kde zrovna personál prostřel, při snídani (v 9 hodin) došly tousty a rohlíky, smažená vajíčka, zákusek – a už nebyly další, na večeři jsme museli čekat 3/4 hodiny v předsálí,nebyli jsme sami, (žádná omluva, nebo třeba drink na účet podniku za způsobené komplikace) v jídelně nebylo volno ?!, nabídka jídelníčku vůbec nepočítá s tím, že by někdo mohl být vegetarián... Sauna se zapíná až v 16 hodin (v neděli, kdy odjíždíte už nemáte šanci), přestože v nabídce bylo, že celý den je vstup do bazenu a sauny zdarma – co bychom tam dělali, když nefunguje?! Rozhodně to neodpovídá 4*

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr Vybíral (17. 9. 2014): 97%

jednotlivec

+ plusy: naprostá spokojenost se službami

- mínusy: nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

(12. 3. 2014): 77%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: chybel welcome drink

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace