Pobyty pro seniory

Lázeňský pobyt pro seniory s lékařskou konzultací

Hotel Bellevue - Tlapák ****, lázně Poděbrady

Připravili jsme pro Vás speciální pobyt pro seniory s lékařskou konzultací a procedurami. Pobyt zahrnuje ubytování na 5 nocí s polopenzí.

Celkové hodnocení:

94%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 184):

Jiří Stehlík (18. 1. 2018): 95%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lucie (8. 12. 2017): 85%

dospělý pár

+ plusy: Personál perfektní, jídlo bezva, služby velmi dobré. Krásně zrekonstruované zařízení na pokoji. Vřele doporučuji.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tamara Maděrová (23. 11. 2017): 90%

mladý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Barbora (12. 11. 2017): 83%

jednotlivec

+ plusy: Pokoje byly útulné, čisté. Výborná poloha hotelu, bezproblémové parkování.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (18. 10. 2017): 87%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana Krtičková (7. 9. 2017): 92%

jednotlivec

+ plusy: Navštívila jsem už hodné lázní, ale u Vás jsem byla na 100 % spokojena. Všichni, co se o nás starali, byli velice milí, opravdu Vám záleží na spokojenosti zákazníků a je to vidět na každém kroku.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (24. 8. 2017): 82%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Dagmar Blažková (15. 8. 2017): 93%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jiří Kareš (25. 7. 2017): 88%

dospělý pár

+ plusy: Ubytování skvělé,personál ochotný a milý,procedůry se nám líbily,pro odpočinek vynikající

- mínusy: Stravování polopenze - vzhledem k ceně a kvalitě hotelu byla zejména večeře na velmi slabé úrovni,jak v kvalitě tak i v nabídce. Hluk u hotelu, zejména v brzkých ranních hodinách každý den při navážení a skládání zboží do kuchyně v protilehlém hotelu Libenský.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jana Kedlesova (30. 6. 2017): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace