Lázeňské pobyty

Léčba lupénky

Hlavní lázeňský dům ***, lázně Ostrožská Nová Ves

Speciální lázeňský pobyt zaměřený na léčbu lupénky v Lázních Ostrožská Nová Ves.

Celkové hodnocení:

94%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 26):

EVa (2. 9. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jiří (26. 4. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy: ...velmi. Navíc příroda kolem , a k tomu dokonalé počasí.

- mínusy: Ač co člověk, to názor, rozhodně by dle mého bylo vhodnější podbarvit prostředí reprodukovanou relaxační hudbou (zvláště při procedúrách), osvědčenou z různých ubytovacích a rekreačních míst i ve světě.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef (15. 4. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velice spokojeni

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Milan Pfeifer (3. 2. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (7. 11. 2017): 95%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josefína Marincakova (5. 10. 2017): 100%

senior

+ plusy: Kvalita služeb při procedůrách, ochota lázeňského i hotelového personálu. Široká nabídka kvalitního jídla, dostatek zeleniny, ovoce apod.

- mínusy: personál restuarace by mohl být trošku flexibilnější

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Milada Nováková (18. 8. 2017): 93%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (23. 5. 2017): 85%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Gabriela Pipková (12. 5. 2017): 87%

dospělý pár

+ plusy: Ochota a vstřícnost veškerého personálu, jak hotelu(recepce, úklid), tak restaurace a wellness centra, pestrost nabídky stravy (snídaně a večeře), prostě jsme byly spokojené! Díky

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Vladislava Janková (16. 3. 2017): 100%

senior

+ plusy: Maximální relax,pohoda a rozmazlování všemi zaměstnanci hotelu i zdravotního personálu.Děkuji moc.Vávrová

- mínusy: nic

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace